Tuesday 6 March 2012

Kettupuuhka

Nyt olen minakin sitten virallisesti hieno nainen. Minulla on nimittain kettupuuhka!




Tama ihanuus neulottiin tata ohjetta hiukan muunnellen. Ketulle jouduin tekemaan nenan kaksi kertaa ja uskokaa tai alkaa, tassa on se jalkimmainen, parempi ja pienempi versio. Paranteluyrityksista huolimatta tuo nena on ihan liian suuri mutta ehka se on vaan suloisuusbonus.




Yritin ottaa kuvaa huivista in action mutta valitettavasti valo ei enaa riittanyt eika naamakaan ollut oikein kuvauskunnossa. Toisella kertaa sitten.


Mitas tykkaatte kettupuuhkasta?

9 comments:

Hanna said...

kettupuuhk on kaunis ja suuri nena persoonallinen, hyvalla tavalla!

Jos sulle ei muuten tuu kauheaa maaraa roskapostia, niin kannattaa harkita ton sanatunnisteen poistamista. Nimim. kolmas kerta meni just vaarin >:(

RuusuLiisa said...

Iso peukku! Mahtisuoritus, taitaapa Tyllerö saada samanlaisen ;) tosin lankalakko päällä eikä oikeanväristä taida löytyä kätköistä.

Nina said...

Ai kun söpö! Kelpais mullekki ;)

Elli said...

Hanna,

Kiitos kovasti! Minustakin tuo nena on semmonen ruman suloinen mutta ehka seuraavaan versioon tekisin pienemman.

Laitoin muuten sen kommenttijutun pois paalta, itekki yleensa joudun painamaan refreshia ainakin viisi kertaa ennen kuin saan semmoset sanat jotka saan luettua.

RuusuLiisa,

Kiitos! :) Eihan tuo nyt lahellakaan taydellista ole mutta ihan ylpea olen itsestani etta kymmenen vuoden tauon jalkeen ja talla neulontahistorialla sain jopa jotain valmiiksi.

Ehka lankalakon varjolla voisitkin muuttaa ohjetta ja taikoa Tyllerolle vaikkapa karhukaulahuivin? Mulla jai tuosta kovasti luonnonvalkosta lankaa yli niin ajattelin tehda vauvan neuletakin. Mista sitten se vauva, en tiia. :D


Nina,

Kiitos. :) Ehka alan naita vaantamaan oikein liukuhihnalta! :)

Paula-Maija said...

Onpa söpö :D

Inka said...

Apuvaa, miksei blogis löydy päivitettynä versiona Blogilistaltaaaaa :( Aina missaan uusimmat postauXet!! :(((

Elli said...

Paula-Maija,

Sopo taitaa olla juuri se oikea kuvaus tuosta. Havettaa etta sinun kaltanen kasityotaituri etes kattoo tuota huivia. :D

Inka,

Maa en tiia! Oon koittanu sen blogilistan kanssa ranklata mutta ei se samperi vaan toimi nakojaan. :(

Sanna-serkku said...

Ihana, kyllä mun serkku on taitava, sukuunsa tullu ;)

Elli said...

Sanna,
Voi kuule nakisitpa minkalaiseen solmuun oon jo saanu tuon mun villapaitaprojektin! :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...